Press "Enter" to skip to content

פלרוף – למה הוא מיועד

לוחות פלרוף משמשים לצורך קירוי של חללים אחד הפתרונות הטובים ביותר הוא לכסותם בלוחות פלרוף. זאת בגלל העמידות הרבה שלהם. לוחות הפלרוף עשויים מפי. וי. סי ואפשר לעצב אותם בכל מיני צורות, לפי צרכי הלקוח. הם יכולים להיות עם צפיפות גלים קטנה וגדולה, הם יכולים להיות ישרים או קשתיים, לכן הם מעולים לקירוי. הם לא מחלידים, הם עמידים בפני תנאי מזג אוויר רבים, גם כי הם לא מחלידים וגם כי הם עמידים בפני קרינת UV ולכן הם לא ניזוקים מהשמש וגם שומרים על המוצרים בחלל שאותו הם מקרים.

ההתאמה של פלרוף למטרתו

לוחות פלרוף נמצאים בשימוש רב בכל מיני מקומות. אפשר להניח אותם מעל מבנים המכילים חומרים מסוכנים, כי הם עמידים בפני אדי הכימיקלים. כמו כן אפשר להשתמש בהם לשימושים חקלאיים, כמו מעל רפתות, לולים וגם מעל ביתנים חקלאיים או מחסנים. הם נוחים מאוד לקירוי מקומות חניה, לקירוי אולמות ספורט פתוחים בבי"ס וגם בשימוש ביתי כקירוי פרגולה, סככה, מחסן ביתי ואף לקירוי מקום חניה. גם במבני חוף אפשר למצוא קירוי פלרוף בגלל עמידותו הרבה בפני השמש ובגלל שהוא אינו מחליד.

הזמנה ואחריות של פלרוף

הפלרוף זהו מוצר שיש לו תו תקן של מכון התקנים הישראלי והרכישה שלו מלווה באחריות נרחבת. הוא מגיע עם אביזרים משלימים להתקנה ולאחזקה וקל להתקין אותו. הוא מגיע בשלל צבעים וצורות ואפשר להזמינו בקלות באתר האינטרנט. נציג שירות יעמוד לרשותכם ויסייע לכם לבחור את לוחות הפלרוף המתאימים לכם, בכל צורה, גודל ועיצוב. נוח להתקינו לבד בשימוש ביתי, הוא אינו כבד ולא מסוכן למגע. זמן האספקה שלו מהיר ואנו עומדים תמיד לרשותכם בכל שאלה או בקשה על גג הפלרוף.

פלרוף

Be First to Comment

כתיבת תגובה