Press "Enter" to skip to content

כסא אורטופדי

כסא אורטופדי הוא כסא המיועד הן לאנשים בריאים (המעוניינים לשמר את בריאותם) והן לאנשים הסובלים מבעיות יציבה כאלו ואחרות. הוא תומך בגב, בצוואר ובראש תוך שהוא מאפשר למטופל להזיז את הידיים בחופשיות. הכסא האורטופדי הוא בחירה פופולרית בקרב מטופלים עם פגיעות בעמוד השדרה מכיוון שהוא מאפשר להם להזיז את הידיים בישיבה זקופה. גם אנשים שמוצאים את עצמם יושבים ישיבה ממושכת במשרד משתמשים בכסא אורטופדי משרדי, שמסייע להם לשמור על עצמם ולהימנע מכאבים בגוף.

היכרות עם שוק הכסאות האורטופדיים

שוק הכיסאות האורטופדיים צומח בקצב מהיר בשנים האחרונות. ניתן לייחס צמיחה זו למודעות המוגברת לנושאים בריאותיים ולהזדקנות האוכלוסייה, אשר מגבירים את הביקוש לכיסאות אלו בקרב אנשים פרטיים, אנשי מקצוע רפואיים ויצרני מכשור רפואי. כסאות אורטופדיים משמשים לטיפול בסוגים שונים של פציעות ומחלות בחולים שסבלו מפציעות בעמוד השדרה, שבץ מוחי, דלקת פרקים, תסמונת התעלה הקרפלית ועוד. כסאות אלו מספקים הקלה לחולים עם התכווצויות שרירים או תסמינים אחרים הקשורים למצבים אלו ומסייעים. מי שמקפיד ומשתמש בכסאות אלו סובל מפחות חוסר נוחות ומכאב.

3  דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת כסא אורטופדי

יש הרבה אפשרויות לבחירה בכל הנוגע לרכישת כסא אורטופדי. זה יכול להיות קשה למצוא את המתאים לצרכים שלך. במאמר זה, נדון בשלושה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת כסא אורטופדי:

  • מחיר: סעיף זה הוא סעיף חשוב מכיוון שלכיסאות מסוימים יהיה מחיר גבוה יותר מאחרים ובהתאם לתקציב שלך, ייתכן שלא תוכל להרשות לעצמך אותם.
  • נוחות: כיסא טוב צריך לספק נוחות שיכולה להימשך שעות ללא כל כאב או אי נוחות.
  • מאפיינים ופונקציות נוספות: כיסאות מסוימים מגיעים עם תכונות כמו תמיכה במותניים ופונקציות עיסוי שיכולות לעזור להפחית כאב ומתח בזמן ישיבה על הכיסא לפרקי זמן ארוכים.

שלושת הפרמטרים הללו יכולים לסייע לך בבחירת כסא אורטופדי שיתאים לך ולצרכים שלך.