Press "Enter" to skip to content

רכישת מיטות זוגיות

המיטה היא לב חדר השינה, בין היתר בשל גודלה והנפח שהיא תופסת בחלל החדר. מדובר בפריט ריהוט פונקציונאלי הבא לשרת מטרה מאד מסוימת- שינה, אך גם פריט ריהוט שניתן להסב אותו לפריט נוי הקובע את הטון והעיצוב של חדר השינה.

מיטות זוגיות ועיצוב

הפן העיצובי למעשה בא לידי ביטוי במיטה במספר אלמנטים – בסיס המיטה, אשר יכול להיות במגוון של גדלים וסגנונות (כזה שעוטף את המזרן מלמטה, או כזה שהמזרן אך מונח עליו, גובה בסיס המיטה, החומר ממנו עשוי בסיס המיטה וכו'), רגלי המיטה שיכולות להיות מעץ מגולף או ממתכת ואותם למעשה רואים במיוחד וכמובן ראש המיטה אשר מהווה האלמנט הבולט ביותר לעין כשזה נוגע לרכישת מיטות זוגיות מעוצבות. לדוגמא, בסיס מיטה ורגלי מיטה העשויים חומר מתכתי כמו מתכת בציפוי נירוסטה, ללא ראש מיטה, יעניקו לחדר השינה מראה נקי, מתוחכם ומודרני. מנגד, במידה וכל האלמנטים עשויים עץ מלא מגולף ונוסיף ראש מיטה מעוצב בצבעים חמים- נקבל מראה כבד יותר, חם ועשיר.

היכנסו וצפו! טיפים מדהימים לעיצוב נקי של חדר השינה:

היכן ניתן למצוא מיטות זוגיות מעוצבות בישראל?

בישראל ישנן חנויות כלי בית וריהוט רבות, שם תוכלו למצוא בסיסי מיטה ושלל מזרונים ואלמנטים נלווים כמו ראש מיטה או ארגז מצעים. בנוסף, ישנן חנויות ייעודיות לכלי מיטה ואף חנויות המתמחות אך ורק במזרנים. בחנויות הללו לרוב תיהנו מהיצע רחב יותר של סוגים וסגנונות של מזרנים ומיטות ולרוב תמצאו גם מגוון די רחב של מחירים- החל מ800-1,000 שקלים ועד כמה אלפי שקלים עבור בסיס מיטה, מזרן וראש מיטה. בחיפושכם אחר מיטה זוגית מעוצבת בקרו במספר חנויות ונסו להתרשם מהסגנונות השונים ולהתאים עבורכם את הסגנון שהכי מתאים לכם ולעיצוב של חדר השינה.