Press "Enter" to skip to content

ניקיון דירה לפני כניסה

ניקיון דירה לפני כניסה יכול להעלות אצלכם תהיות רבות. האם הדירה לא אמורה להגיע נקייה כיון שהיא חדשה? מתי יש צורך לנקות את הדירה? מה לגבי ניקיון עצמאי, האם הוא כדאי? יש עוד שאלות רבות שנשאלות בנושא זה ובמאמר הבא בחרנו לענות על כמה מהן שחוזרות על עצמן שוב ושוב.

האם הדירה לא מגיעה נקייה?

לא, הדירה שלכם לא מגיעה נקייה. אם בחרתם דירה מקבלן אז היא אולי תהיה אפילו עם כתמי צבע ומלט. בדרך כלל לא נכנסים לקטנות בעניינים אלו וככל הנראה גם אם תדברו עם הקבלן ותאמרו לו שאתם דורשים דירה נקייה הוא יסביר לכם שזה לא כל כך בשליטתו וחוץ מזה שגם אם באופן תיאורטי הוא יוכל לנקות אותה, זה ייקח זמן. פשוט תנקו את הדירה לבד, זה עולה עוד כמה מאות שקלים ובדרך כלל הלקוח הוא זה שדואג לכך בלי כל בעיה או אי הבנה.

כמה עולה לשכור חברת ניקיון?

כדי לשכור חברת ניקיון דירה לפני כניסה עליכם לבצע סקר שוק ואז גם תבינו מה המחירים. המחיר יכול להשתנות מאוד והוא יכול להתחיל מ-400 עד 500 שקלים ולהגיע עד 2000 שקלים. במה זה תלוי? קודם כל זה תלוי בשטח הדירה. ככל שהדירה גדולה יותר אמנם המחיר יהיה משתלם יותר אך הוא כמובן יהיה גבוה יותר. שנית, הדירה יכולה להיות מורכבת יותר לניקיון וזה תלוי גם בפעולות הניקיון שתרצו כמו ניקוי שטיחים, ניקוי חלונות, פינוי פסולת וכולה.

כיצד ניתן לנקות באופן עצמאי?

אם אתם רוצים לנקות את הדירה באופן עצמאי אין שום סיבה שלא תוכלו לבצע זאת אך חשוב מאוד שתגייסו מספיק כוח אדם. כמו כן כדאי מאוד שיהיו לכם מכונות ניקיון מתאימות.