Press "Enter" to skip to content

מה בודקים לפני שבוחרים מפיץ ריח?

בחירה נכונה של מפיץ ריח לחדר מחייבת הכנת שיעורי בית. אמנם העלות של מפיץ ריח לחדר אינה גבוהה ובכל מקרה ניתן להחליף אותו אחת לתקופה מסוימת על מנת לרענן את האווירה, אך עדיף מלכתחילה לדעת מה מחפשים. בהמשך, ניתן להתמקד בצורה טובה יותר בסוגים הרלוונטיים של מפיץ ריח לחדר ואף להגדיר עבורם את מסגרת התקציב.

קודם כל, מה שכדאי לבדוק לפני שבוחרים מפיץ ריח לחדר זה כמובן את המיקום האידיאלי עבורו. מטבע הדברים, יש הבדל בין מפיץ ריח לחדר שינה לבין מפיצי ריח שיכולים להתאים יותר עבור חדרי רחצה, מטבח, סלון וכן הלאה. חוץ מזה, כל אחד ואחת מאיתנו יכולים להחליט שהם בוחרים מפיץ ריח לחדר בסגנון אחר.

מהן האפשרויות של בחירת מפיץ ריח לחדר?

כמעט כל ריח יכול להיות משולב בתוך מכשיר ייעודי שמאפשר לפזר אותו בחלל הפנים של הבית ושל החדר. כך לדוגמא ניתן להשוות בין מפיצים שבהם הדגש הוא על ריח מתוק, לעומת כאלה שמעדיפים מפיץ ריח לחדר בניחוח אקזוטי. היות ואין ריח אחד שמתאים לכולם, האפשרויות נעות על ספקטרום רחב מאוד. אם רוצים מלכתחילה לבחור נכון כל סוג של מפיץ ריח לחדר, בודקים מה מאפיין אותו.

הבדיקה מה מאפיין כל סוג של מפיץ ריח לחדר לפני שממש מריחים אותו מבוססת על המפרט המתואר על ידי היצרן. באמצעות תיאור של החומרים הפעילים בתוך כל סוג של מפיץ ריח לחדר, ניתן לדעת פחות או יותר לאיזה ריח לצפות. מכאן והלאה, כל שנותר הוא רק להתמקד בריח המועדף. אם בוחרים את הריח המועדף, לא אמורה להיות בעיה לאחר מכן לשלב אותו בחדר.