Press "Enter" to skip to content

התאמת ספה פינתית

חשוב להשוות בין דגמים שונים של ספה פינתית לפי רשימת המאפיינים. הרשימה מפורסמת בדרך כלל באתרי האינטרנט, אך ניתן להתרשם ממנה גם באולמות התצוגה של המשווקים המורשים.

רשימת המאפיינים כוללת שורה ארוכה של פריטי מידע חשובים. בעזרת רשימת המאפיינים אפשר לדעת האם הספה מתאימה לסגנון העיצוב הקיים, למידות הנדרשות ולצרכי הלקוח. בהקשר של ספה פינתית יש לרשימת המאפיינים אפילו חשיבות גדולה יותר, כי היא אמורה להתאים לפינה הקיימת ולא ניתן למקם אותה לדוגמא באמצע הסלון.

מלבד רשימת המאפיינים המקורים של ספה פינתית, כדאי לבחור אותה גם לפי התוספות הפוטנציאליות. רוב התוספות מתייחסות להחלפת הריפוד המקורי של הספה בריפוד אחר, לשינוי הצבע או להובלה לאזורים מרוחקים במידה ורוכשים את הרהיט דרך אתרי האינטרנט. כמו כן, כדאי באותה הזדמנות לבדוק האם יש תקופת אחריות על הספה ובאיזה אופן אפשר לנקות אותה.

בחירת ספה פינתית כחלק ממערכת ישיבה

התאמת ספה פינתית למערכת ישיבה קיימת היא משימה מסובכת. בשלב הראשון כדאי לקחת את המידות המדויקות של מערכת הישיבה, לוודא שניתן להוסיף ספה פינתית ולבדוק איזה צבעים של ספות רלוונטיים עבור העיצוב. בשלב השני מומלץ לבדוק את ההרכב של מערכת הישיבה ולשים לב בעיקר להבדלים בין מושב יחיד, תלת מושבי, דו מושבי וכן הלאה.

היכנסו וצפו! הספות העכשוויות המדהימות ביותר שתראו:

גם לסוג הגימור ולגימור רגלי הסלון יש השפעה על הנוחות ועל העמידות של ספה פינתית. כדאי לתת עדיפות לריפוד סינתטי שאותו קל לנקות, ולבדוק האם גימור רגלי הסלון הוא פלסטיק קשיח. לבסוף אפשר לבדוק את השלדה של העץ ולוודא שמדובר על שילוב בין עץ ומתכת, ובדגמים הרלוונטיים גם על מזרון קפיצים שמעליו שכבת ספוג נוחה.