Press "Enter" to skip to content

שירות של ליטוש שיש

מאפיינים של ליטוש שיש

בחירה נכונה של שירותי ליטוש ופוליש לרצפות מחייבת השוואה בין חברות מקצועיות. כאשר משווים בין חברות מקצועיות, חשוב בעיקר לוודא שהשירות מתאים לסוג הריצוף. במילים אחרות, צריך לדעת שהאופן שבו מבצעים פוליש לרצפת בטון, קרמיקה או עץ – לא תהיה דומה לאופן שבו צריך וכדאי לבצע ליטוש לרצפת שיש.

רצפת שיש ייחודית בכך שהיא בנויה מחומר גלם חזק ועמיד. מצד שני, גם שיש עלול לספוג נזקים ומכות. לכן, אחת לתקופה מסוימת צריך ללטש את השיש ולהסיר ממנו את השכבה העליונה בצורה עדינה ורגישה. הבעיה היא שלא כל מכונת פוליש מסוגלת להתמודד עם התכונות של השיש ושרק חברות מקצועיות יודעות כיצד להשיג תוצאה מעולה בלי לגרום נזקים בלתי הפיכים.

היכנסו וצפו! מהפך ביתי מדהים:

איך מבצעים עבודת ליטוש מקצועית?

חברה מקצועית שמציעה את השירות של ליטוש שיש מתאימה אותו לצרכי הלקוחות ולתכונות של הריצוף. כאשר החברה מבצעת את העבודה, היא למעשה מאפשרת לשדרג את השיש באופן מיידי ולכן חוסכת ללקוח את הצורך ברכישת ריצוף חדש. מצד שני,  צריך לוודא שלאותה חברה יש אכן ניסיון מוכח בטיפול בסוגים שונים של שיש.

עבודת ליטוש שיש מקצועית מתאפיינת בכך שהיא נשענת על שימוש בחומרי גלם מתאימים. כאשר בוחרים את חומרי הגלם לעבודות ליטוש מן הסוג הזה, בודקים את התגובה של השיש אליהם באזורים נסתרים. לאחר מכן, משתמשים גם במכונה מתאימה על מנת להסיר מהריצוף את השכבה העליונה.

בסופו של דבר, עבודת ליטוש מקצועית יכולה להתאים עבור כל סוגי השיש – אך היא דורשת הכנת שיעורי בית. כאשר הלקוחות בוחרים בצורה נכונה את החברה המקצועית, הם נהנים מהיתרונות של ליטוש שיש גם בטווח הקצר וגם בטווח הבינוני והארוך.