Press "Enter" to skip to content

שירותי ליטוש מרצפות ישנות

כל מה שצריך לדעת על ליטוש מרצפות ישנות

ליטוש מרצפות ישנות הוא שירות שניתן על ידי חברות ניקיון בכל רחבי הארץ. אפשר למצוא שירותים מן הסוג הזה באזור הצפון, המרכז, הדרום, השפלה וגוש דן וניתן גם להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי התאמת השירות באופן אישי לצרכים ולמסגרת התקציב. עם זאת, חשוב לדעת איך מלטשים מרצפות ישנות ומה בעצם ההבדל בין פוליש לבין ניקיון. הכרות עם הנקודות האלה עוזרת למצוא חברת ליטוש מקצועית ויכולה לחסוך הרבה זמן וכסף.

ההבדל העיקרי בין ליטוש מרצפות ישנות לבין ניקיון הוא בדרגת העומק שאליה מגיעים. בעוד ניקיון רגיל של מרצפות ישנות מתמקד רק במה שנמצא מעל לפני השטח ובכתמים שטחיים, בפוליש וליטוש מסירים שכבה שלמה ועדינה של הריצוף. הסרת השכבה מאפשרת להחזיר למרצפות הישנות את המראה המבריק ומחדשת אותן. יתרה על כך, הליטוש משתלם כי הוא חוסך את הצורך בהחלפת כל המרצפות כחלק משיפוץ או שדרוג מבנים ישנים.

היכנסו וצפו! רצפות תלת מימד משוגעות:

מי משתמש בשירותי ליטוש מרצפות ישנות?

עוד משהו שכדאי לדעת על שירותי ליטוש מרצפות ישנות קשור לקהל היעד. בעבר נהגו רק בעלי משרדים, מחסנים ומפעלים להשתמש בשירותי ליטוש כי המרצפות שלהם ספגו הרבה לכלוך וכימיקלים. עם הזמן החלו גם לקוחות פרטיים ובעלי בתים לזהות את הפוטנציאל של שירותי הליטוש ולכן כיום הם ניתנים עבור קהל יעד מגוון.

במילים אחרות, כל מי שנמצא בסביבת מרצפות יכול וצריך לשקול שירותי ליטוש ופוליש. אפשר לשלב ליטוש מרצפות ישנות כחלק מתהליכי שיפוץ של דירות לפני השכרה, במשרדים ובבנייני מגורים. הליטוש מתאים לחדרי מדרגות והוא פופולארי גם בקרב בעלי דירות במבנים משותפים. לליטוש יש ערך מוסף והוא עדיף על ניקיון רגיל ומסורתי.