Press "Enter" to skip to content

עיצובים שונים של מקלחון זכוכית

מקלחון זכוכית זהו מקלחון אשר החלק החיצוני שלו עשוי זכוכיות. רוב המקלחונים עשויים זכוכיות אשר הן למעשה מחוסמות ובך מוגנות מפני חום ולחצים. נוסף לזכוכית למקלחון יש חלקי אקריל בצדדים אשר מונעים את יציאת המים מהמקלחון ונותנים איטום מלא וכמובן חלקי פרזול שונים אשר מוסיפים נגיעות עיצוביות לצג השימוש הפרקטי של המקלחון.

מקלחון זכוכית סטנדרטי

בחנויות הסניטריה השונות ניתן לראות שפע של מקלחונים מזכוכית שמגיעים במידות סטנדרטיות ומבנה סטנדרטי. ברגע שיש לכם את תוכניות הבית וחדר הרחצה תוכלו לבחור באחד מבין המקלחונים הרבים אשר עומדים לרשותכם. המקלחונים יכולים להיות פינתיים או חזיתיים ואם תחליטו לחפש אחר מידה שונה או עיצוב שלא ראיתם, תוכלו לבקש לבצע אותו בהזמנה מיוחדת.

מקלחון זכוכית בהזמנה מיוחדת

יתכן כי לאחר שתסתכלו על המקלחונים השונים הקיימים במלאי של חנויות הסניטריה, עדיין לא תמצאו מקלחון זכוכית מועדף ותרצו שיכינו במיוחד עבור חדר הרחצה שלכם מקלחון זכוכית בהתאמה אישית. בעת ההתאמה תוכלו להחליט מהו גודל המקלחון הרצוי לכם, איך הוא ייראה ואילו חלקי פרזול ישולבו בו. ניתן להבצע מקלחון פינתי בהתאמה אישית או מקלחון חזיתי, לבחירתכם.

התאמת המקלחון לחדר הרחצה

המקלחון הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב אחד החדרים המרכזיים בבית, חדר הרחצה. כאשר רוצים לעשות התאמה בין המקלחון לחדר הרחצה יש לקחת בחשבון קודם כל את גודלו של חדר הרחצה והאם יתאים בו מקלחון פינתי עגול, פינתי מרובע או חזיתי. לאחר מכן אפשר להתאים את הפרטים העיצוביים כמו הפרזולים השונים, להחליט על אופי הזכוכית והאם היא תהיה חלקה לחלוטין, עם דוגמה עליה או עם פרזולים מיוחדים. כל פרט אשר בא לידי ביטוי במקלחון ישפיע על אחד החדרים החוויתיים ביותר בבית, חדר הרחצה.