Press "Enter" to skip to content

ספות עור מעוצבות

מה משפיע על המחיר של ספות עור מעוצבות?

פערי המחירים בין דגמים שונים של ספות עור מעוצבות עשויים להגיע לעשרות אחוזים. עם זאת, יש פרמטרים פחות או יותר אובייקטיביים שמשפיעים על המחיר. היכרות עם הפרמטרים הללו יכולה למשל לעזור למי שמתלבט בין סוגים שונים של ספות והיא רלוונטית גם עבור מעצבי פנים. כאשר מעצבי פנים נדרשים לתת המלצות על סוג הספות ומערכות הישיבה שבהן צריך להשתמש עבור הבית או המשרד, חשוב שהם יידעו מה משפיע על המחיר.

הפרמטר העיקרי שמשפיע על המחיר של ספות עור מעוצבות הוא כמובן סוג העור עצמו. עוד לפני שנכנסים לעובי הקורה ובודקים את המפרט של הספה, צריך לברר באיזה סוג של עור מדובר. ככל שהעור יהיה איכותי ועמיד יותר, כך המחיר של הספה צפוי לעלות. מנגד, יש מקומות שמציעים גם עור איכותי יחסית במחיר אטרקטיבי ובשביל זה צריך להגיע לאולמות התצוגה על מנת להתרשם מקרוב.

היכנסו וצפו! מהפך בסלון, פשוט מדהים:

המידות והעיצוב של ספות עור

פרמטר אחר שמשפיע על המחיר של ספות עור מעוצבות הוא המידות. כאן באים לידי ביטוי ההבדלים בין ספות גדולות וקטנות, בין מערכות ישיבה לבתים פרטיים ולסלון לבין ספה סטנדרטית למשרד ובין פתרונות ישיבה שאמורים להתאים גם לחדרים של בתי מלון. עם זאת, חשוב לדעת שהמידות של רהיטים משפיעות על המחירים גם בסוגים אחרים של ספות ולא רק בדגמי עור.

לבסוף, המחיר של ספות עור מעוצבות נקבע לפי המבנה. כיום ניתן למשל לבחור בין ספות עור מעוצבות רגילות או נפתחות, עם פערי מחירים של כמה מאות שקלים לפחות בין הדגמים הפופולאריים. מצד שני, לא כולם צריכים ספות עור מעוצבות שנפתחות ולכן יש מקום לחיסכון בהוצאות גבוהות.