Press "Enter" to skip to content

ספה נפתחת למיטה זוגית

הספה הנפתחת למיטה זוגית היא אחד מפתרונות הריהוט היצירתיים והמעניינים ביותר שניתן למצוא בשוק וכיום הולכת ומתגברת רכישת ספות מסוג זה, בעיקר בקרב סטודנטים או בעלי דירות קטנות הזקוקים לפתרון הולם לחיסכון במקום תוך רצון לשמר מקום לאירוח חברים ומשפחה.

עלויות ספה נפתחת למיטה זוגית

עלויות הספה הנפתחת למיטה זוגית נעות על טווח די רחב של מחירים, בעיקר כתלות בחברה המייצרת ומשווקת, באיכות המזרון, איכות המנגנון האחראי על פתיחה וסגירה של המזרון, העיצוב הכולל של הספה וכמובן, החומרים מהם עשויה הספה הנפתחת למיטה. טווח המחירים נע בין 700 שקלים ויכול להגיע גם עד 5,000 שקלים. ספקטרום מחירים רחב זה הוא מעודד בעיקר בשל העובדה שלכל צרכן יש מענה בשוק הספות הנפתחות- כל אחד יכול למצוא ספה נפתחת המתאימה בדיוק לצרכים שלו או שלה ובתקציב הרלוונטי לאותו אדם.

היכנסו וצפו! ספות נפתחות הכי טובות לשנה זו:

יתרונות הספה הנפתחת למיטה

יתרונות הספה הנפתחת הם רבים ובעיקר נוגעים לנושא החיסכון. הספה הנפתחת למיטה זוגית היא גם חסכונית במקום, שכן בפריט ריהוט אחד אנו מקבלים שניים, אשר אילו היו שני פריטים נפרדים היו תופסים די הרבה מקום בחלל וגם, כמובן, מדובר בפתרון חסכוני במיוחד מבחינה כלכלית. רכישת ספה בנפרד היא הוצאה לא קטנה, הנעה בין כמה מאות שקלים לאלפי שקלים, כמובן כתלות באיכות הספה והחומר ממנו עשויה (למשל, ספה העשויה עור תעלה לרוב הרבה יותר מאשר ספת בד). מזרון גם הוא בפני עצמו הוא הוצאה לא קטנה כלל. לכן, הספה נפתחת למיטה זוגית מהווה פתרון חסכוני במיוחד שכן הוא מאפשר רכישת פריט ריהוט אחד בטווח מחירים נרחב ונוח לכל אדם, במקום רכישת שני פריטי הריהוט היקרים בנפרד.