Press "Enter" to skip to content

מערכות קירוי לבית

מערכות קירוי יכולות להפוך את הבית שלכם להרבה יותר שימושי, הרבה יותר מעוצב והרבה יותר איכותי. הנה כמה סיבות טובות שיסבירו לכם מדוע זו בחירה נכונה.

מערכת קירוי לחיים בריאים יותר

מערכות קירוי לבית יכולות להיות בעלות תפקיד אסתטי חשוב אך לפני שנדון על העניין האסתטי חשוב לזכור שמדובר בפתרון בריא לבית ולעסק.  אם לא יהיה לכם קירוי מתאים זה אומר שהשמש פשוט תחריב את שגרת יומכם ובימי חמסין תוכלו לשכוח מלשבת בגינה, במרפסת או בכל מקום אחר שאין בו מחסה מקורה. מערכות קירוי יתנו לילדים שלכם לשחק בבטחה בגן ולמעשה יהפכו את הבית שלכם לשימושי ביותר.

לנצל את כל שטח הגינה

אם אין לכם מערכת קירוי מתאימה למעשה אתם מפסידים שטחים בבית. אם יש לכם גינה גדולה אתם לא חייבים לספק קירוי לכל השטח שלה אך לכל הפחות תצטרכו לספק קירוי לחלק ממנה. כך תוכלו לשבת ולאכול צהריים מתחת לפרגולה, מתחת לסככה מסנטף או מתחת ללוחות פוליקרבונט שתתקינו בקונסטרוקציה די פשוטה, בלי לחשוש מהתייבשות ומהרס של רהיטי הגינה שלכם. תוכלו לנצל לא רק את כל שטח הגינה אלא גם את המרפסת ואת הגג אם רק יהיה לכם קירוי מתאים.

מערכת קירוי גם לגגות ולמרפסות

האם מערכת קירוי לגג או למרפסת תהיה שונה ממערכות קירוי לגינה? למעשה אין כל שוני מלבד השוני בתנאי השטח, הרי שמרפסת לרוב תהיה קטנה יותר ותחומה עם קיר. כמובן שגם מערכות קירוי לגינה יהיו לרוב מחוברות בחלק אחד לבית אך בניגוד למרפסת ניתן גם ליצור מערכת שלמה כמו למשל פרגולה או גזיבו. פתרון נהדר למרפסת כדי לחסוך במקום יכול להיות פתאום קירוי נתלה, כמו למשל פרגולה תלויה, וההשקעה תהיה שווה את התוצר הסופי שיהיה יעיל ויפה יותר.