Press "Enter" to skip to content

מה הן מיטות קיר ומה עושים איתן?

מיטת קיר היא מיטה שיכולה להתקפל אל תוך הקיר וכך לחסוך במקום. מלבד חיסכון במקום בדירות קטנות ובחדרי שינה של ילדים, מיטות קיר יכולות להתאים למשל לסלון ולחדרי אירוח בבתים גדולים. היות ותמיד כדאי לחסוך מקום בחדר השינה ועדיף לעשות את זה עם רהיטים שאינם בשימוש יום יומי, מיטות קיר הן כיום פתרון שכיח ופופולארי.

מלבד החיסכון במקום, היתרון של מיטות קיר בא לידי ביטוי בכך שהן מציעות חווית שינה לא פחות מפנקת וטובה. בעזרת מזרון איכותי של מיטה כזו ניתן להעניק לגוף תמיכה אורטופדית מלאה ולישון טוב יותר בלילה. שינה כזו חשובה כאשר בוחרים מיטות קיר למבוגרים או צעירים והיא קריטית גם אם מתכננים את החדר עצמו.

איך מתכננים חדר שינה עם מיטות קיר?

האופן שבו בוחרים מיטות קיר משפיע על היכולת שלנו לעצב את חדר השינה בצורה שתעלה בקנה אחד עם הצרכים של המשפחה. למרות שהמיטה עצמה לא גוזלת מקום מחלל הפנים, עדיין כדאי להחליט למשל על איזה קיר בדיוק להתקין אותה. לאחר מכן, אפשר להתייעץ עם בעלי מקצוע לגבי השילוב של שאר הרהיטים בתוך החדר והיכולת לנצל גם את השטח שנמצא ישירות מול המיטה.

הדבר החשוב ביותר הוא לתכנן חדר שינה תוך התייחסות למאפיינים השונים של מיטות קיר. כך לדוגמא צריך לנסות לנצל את המקום הפנוי ואף לשלב בו כמה שיותר רהיטים רלוונטיים, אבל יש להימנע ממצב שבו אחד הרהיטים חוסם את האפשרות לפתוח את המיטה.

בשביל לדעת מראש איך מתכננים חדרי שינה עם מיטות קיר, ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע. כמו כן, יש להתרשם מהמפרט המתואר על ידי היצרן ומהמידות.