Press "Enter" to skip to content

מהם ארונות הזזה מעוצבים?

העיצוב של ארונות הזזה יכול לבוא לידי ביטוי גם בחלק הפנימי וגם בחלק החיצוני. בחלק הפנימי, מדובר בעיקר על האופן שבו ארונות ההזזה מחולקים. בעזרת חלוקה פנימית הגיונית של ארונות הזזה, ניתן להפיק יותר תועלת מהם כפתרון אחסון. חוץ מזה, החלוקה הפנימית של מדפים, מגירות ואזורי תלייה מאפשרת להתאים סוגים שונים של ארונות הזזה מעוצבים לצרכים של לקוחות שונים – החל מלקוחות פרטיים ועד עסקיים.

היבט אחר בעיצוב של ארונות הזזה כולל את החלק החיצוני. כאן פחות משנה איך ארונות ההזזה נראים מבפנים וכמה מגירות או מדפים יש בהם, כי מה שבודקים זה איך הם נראים מבחוץ. בפועל, האופן שבו ארונות ההזזה נראים מבחוץ מושפע מסוג חומרי הגלם שבהם משתמשים כדי לבנות אותם: כמו למשל בשימוש בעץ לטובת ארונות הזזה מעוצבים בסגנון כפרי, או בשימוש במתכת ואלומיניום עבור ארונות הזזה מעוצבים בסגנון מודרני.

איך יודעים איזה ארונות הזזה לבחור?

אבל האמת היא שהיכרות עם התכונות והמאפיינים של ארונות הזזה מעוצבים היא רק חלק ממערכת שיקולים רחבה יותר. בשביל לדעת איזה ארונות הזזה לבחור, צריך להגדיר את מסגרת התקציב ולהחליט כמה כסף מוכנים להשקיע בהם. לאחר מכן, משווים בין סוגים שונים של ארונות על פי המפרט שלהם – כמו למשל מידות רוחב ואורך, עומק, גובה וכן הלאה.

לבסוף, אפשר לדעת איזה ארונות הזזה מעוצבים לבחור גם על פי המלצות אובייקטיביות. את רוב ההמלצות אפשר לאסוף מחברים, קרובים ובני משפחה וניתן להתייעץ איתם גם לגבי הבדלים בין דגמים ספציפיים. אם רוצים לקבל חוות דעת נוספת, אפשר לערב מעצבי פנים. בין היתר, מעצבי הפנים מכירים את התחום ויש להם ניסיון ורקע.