Press "Enter" to skip to content

לופטים – המקום שלכם לחגיגה המושלמת

בכל רחבי הארץ מוצעים להשכרה אלפי לופטים. לופט, בהגדרתו, הינו חלל רחב וגדול אשר מאובזר מא' ועד ת' ומוצע להשכרה לטובת קיום חגיגות שונות כמו ברי ובנות מצווה, כנסים, אירועי חברה, השקות, סדנאות, חתונות ובעיקר – מסיבות רווקים ומסיבות רווקות.
למידע נוסף על לופטים לחץ כאן.

התשלום עבור השכרת לופטים הינו עבור יממה המוגדרת בתוך טווח שעות מסוים, בדומה, למשל, לתשלום הנגבה עבור שהות בצימר. למשל, הלופט הינו זמין לחגיגה בין השעות 21:00 ל-11:00 למחרת.

העלות נעה בין מאות שקלים עבור לופט בגודל קטן יחסית המסוגל להכיל כמות חוגגים קטנה יחסית, לבין אלפי שקלים עבור לופט גדול המיועד לכמות גדולים משמעותית של חוגגים.

מיקומם של הלופטים הינו נקודה חשובה מאד בהקמתם. אחד היתרונות המרכזיים בלופטים הינו העובדה שהם מאפשרים לחגוג ללא הגבלת רעש, ולכן, יש למקמם באזורים המאפשרים זאת.

בערים, לרוב ימוקמו לופטים באזורי התעשייה, שם לא מתגוררים אנשים ולכן, החגיגה לא צפויה להפריע לאף אדם, שכן אף אדם לא נמצא שם בשעות הערב והלילה.

במושבים ויישובים, ימוקמו הלופטים בשטחים השונים אשר מרוחקים האחד מהשני בצורה מספקת על מנת לוודא כי לא מגיע רעש לבתיהם של אנשים בשעות הערב והלילה.

ללופטים, לרוב יהיה מראה דומה פחות או יותר, עם שינויים מסוימים באבזור ובעיצוב, אך באופן כללי, רובם מציעים פחות או יותר את אותה החבילה.

לרוב ניתן יהיה למצוא בלופטים סלון רחב המאובזר במסך טלוויזיה גדול ולרוב במשחקים שונים כמו סוני פלייסטיישן, כדורגל שולחן וטניס.

בנוסף, בלופטים נמצא מטבח מאובזר בכל הנדרש על מנת לבשל. גולת הכותרת של הלופט הינו החצר הרחבה, שם לעיתים קרובות ניתן יהיה למצוא בריכת שחיה.