Press "Enter" to skip to content

איך מתבצע שיפוץ מעלית

שיפוץ מעלית הוא תהליך שמטרתו לשדרג את אופן הפעולה ואת הנראות של פתרונות שינוע שונים. את השיפוץ אפשר לתאם גם עבור מעלון ביתי שמתאים לבעלי מוגבלויות וקשישים, וגם עבור מעלית שנמצאת בבנייני מגורים משותפים או בבנייני משרדים. ככל שההתאמה בין סוג השיפוץ לבין הצרכים של הלקוח תהיה מלאה וטובה יותר, כך התהליך עצמו יתקצר וניתן יהיה גם לחסוך בהוצאות.

בשלב הראשון של תהליך שיפוץ מעלית הוא בחירת חברה מבצעת. את החברה המבצעת כדאי לבחור לפי המלצות שיש עליה, מוניטין ומספר שנות ניסיון. אם לא בטוחים לגבי האמינות של חברת מעליות מסוימת לעומת חברה אחרת, אפשר לאסוף המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה. במידה ולא מכירים באופן אישי מישהו שהשתמש בשירותי שיפוץ של חברת מעליות, אפשר להרחיב את החיפוש בעזרת מידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

השלבים המעשיים של השיפוץ

השלבים הבאים של שיפוץ מעלית כבר קשורים לשיטת העבודה של החברה עצמה. אלו השלבים שבהם נציגי החברה מגיעים כדי לראות את המעלית, בודקים מה צריך לשפץ בה ומתאמים ציפיות מול הלקוחות. על בסיס תיאום הציפיות והנתונים אפשר גם לתת הצעת מחיר מסודרת עבור השיפוץ ולקבוע כיצד הוא יתבצע. כמו כן, רצוי לנצל את ההזדמנות ולתכנן לוח זמנים לשיפוץ.

לוח הזמנים של שיפוץ מעלית חשוב כי במהלכו לא ניתן להשתמש בה. אם מדובר במעלית שמיועדת עבור בנייני משרדים ובנייני מגורים משותפים, הרי שכל יום שבו המעלית מנוטרלת עלול לפגוע באיכות החיים. הפתרון הוא לתכנן לוח זמנים שמתאים לצרכי הלקוחות ועולה בקנה אחד עם ההרגלים שלהם. תכנון כזה עוזר להשתמש במעלית על הצד הטוב ביותר והוא גם מונע עיכובים לא רצויים.