Press "Enter" to skip to content

כיצד מבצעים ניקיון בתים פרטיים?

ניקיון בתים פרטיים מתבצע על ידי חברה מקצועית במספר שלבים. בשלב הראשון בדרך כלל מגיעים נציגי החברה אל הבית כדי לבדוק את הגודל, לראות האם יש דרישות מיוחדות שאמורות לקבל מענה ולתאם הצעת מחיר מול הלקוח. זה השלב שבו ניתן להעלות בקשות מול נציגי חברת הניקיון וגם לשאול על שנות ניסיון, מספר העובדים בכל צוות, התחייבות לעמידה בלוח זמנים, אחריות על תוצאות וכמובן מחיר וזמינות.

בשלב השני מבצעת חברת הניקיון שירות ניסיון עבור הלקוח ומקבלת ממנו משוב. במסגרת המשוב יכולים בעלי בתים לעדכן את נציגי חברת הניקיון לגבי הפעולות החיוביות והשליליות שבוצעו במסגרת השירות, כמו לדוגמא ניקיון לא מספיק יסודי של אזורים מסוימים בבית לעומת שימוש מדויק בחומרי ניקיון בחלקים אחרים. גם כאן השאיפה של שני הצדדים היא לשפר את שיתוף הפעולה ולהבטיח שביעות רצון בטווח הארוך.

מתי מזמינים שירותי ניקיון?

נכון להיום אפשר להזמין שירות מקצועי של ניקיון בתים פרטיים בהתראה קצרה וללא שום צורך בהכנה מוקדמת. נציגי חברת ניקיון יכולים להגיע לבתי לקוחות בכל רחבי הארץ בשביל לתת הצעת מחיר ולעדכן לגבי זמינות בתאריכים מסוימים. עם זאת, יש לקחת בחשבון תקופות עמוסות שבהם שירותי הניקיון הופכים להיות יקרים יותר. תקופות אלו כוללות בעיקר את החופש הגדול ואת השבועות שלפני פסח.

אפשר להזמין שירות של ניקיון בתים פרטיים בשגרה או באירועים מיוחדים. בעוד בשגרה נהוג לתאם ניקיון של הבית לימים מסוימים בשבוע ולעדכן גם את שאר בני המשפחה, אירועים מיוחדים מתייחסים לשיפוץ דירה או למעבר. התפקיד של חברת ניקיון באירועים כאלה הוא לעמוד לרשות בעלי הבית ולספק להם שירות יסודי ואמין כבר מהרגע הראשון.