Press "Enter" to skip to content

חדרי שינה זולים

כמה עולה חדר שינה בממוצע?

חדר שינה בממוצע יכול לעלות בין 5000 שקלים ועד 20 אלף שקלים. כמובן שאם תחפשו חדרי שינה יוקרתיים ממעצבים תוכלו להגיע גם למחירים של שלושים אלף שקלים ומעלה אך למעשה חדרים אלו מאוד לא נפוצים ואלא אם אתם מאוד מבוססים ואוהבים עיצובים יוקרתיים, אין סיבה שהם יהיו רלוונטיים עבורכם. חדר שינה כולל ארון, בסיס למיטה, שידה קטנה וגם שידה גדולה, ולעתים המחיר יהיה גבוה יותר כי יש יותר רהיטים כמו למשל עוד שידה או גוף תאורה גדול.

כיצד נשיג חדרי שינה זולים?

חדרי שינה זולים אפשר למצוא בעיקר באינטרנט. האינטרנט היא הפלטפורמה הכי זולה שיש כיום וכל אחד יכול למצוא בו מחירים שיגיעו לעתים אפילו ל-60 אחוזים מהמחיר המקורי. אמנם קניית רהיטים באינטרנט יכולה להישמע לכם כמו דבר מסוכן שלא כדאי לעשות אך בסופו של דבר ישראלים רבים עושים זאת ואם תבחנו היטב את האמינות של אותו מקום שדרכו אתם קונים, אין סיבה שתחששו מכך. יש גם לא מעט חנויות וירטואליות שיש לכם חנות אחת שנמצאת בפריפריה כך שאפשר להגיע להתרשם ופשוט להזמין מהאינטרנט לאחר מכן.

אפשר לבחור רהיטים לבדכם

מי שרוצה לבחור חדרי שינה זולים יכול פשוט להרכיב לעצמו את החדר. במקום לקנות את החדר קומפלט, אתם יכולים לבחור בסיס למיטה, שידות וארונות לבד. נכון שזה דורש מכם יותר זמן וגם חוש עיצוב כדי להתאים את כל הרהיטים זה לזה אף אתם יכולים לחסוך כך כסף רב. יכול להיות שזה גם יהיה תהליך מהנה יותר מאשר לבחור חדרי שינה שלמים כיוון שבסופו של דבר יהיו חדרי שינה שפריט אחד בהם לא תאהבו אך הם יגיעו בסט שלם.