Press "Enter" to skip to content

היתרונות של ספות עור

ספות עור יכולות להיות אלמנט דקורטיבי בולט בחלל הפנים. רוב הספות שמיוצרות מעור מיועדות לסלון ביתי, אך יש גם מערכות ישיבה מעור למשרדים, חללי קבלת פנים, מוסדות ציבוריים, לובי של בתי מלון ועוד. בכל אחד מהמקרים האלה הדגש הוא על שימוש בעור איכותי שדוחה כתמים ומונע לכלוך. קל מאוד לנקות את העור שממנו מייצרים את הספות ואפשר לעצב אותן בהתאמה אישית לצרכי הלקוחות. את זה עושים באמצעות התאמת הספות למידות הספציפיות של חלל הפנים ובעזרת השוואה בין הדגמים השונים שעל הפרק.

כדאי לנצל את היתרונות של ספות עור כבר בשלבים המוקדמים של השוואה בין פתרונות ישיבה. ראשית, ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע כדי לבדוק מאיזה סוג של עור מיוצרת הספה והאם מדובר בעור אמיתי. שנית, כדאי להגיע לאולמות התצוגה ולראות מקרוב את הסוגים השונים של הספות. כך ניתן להתאים את הספה לעיצוב הקיים בסלון או לחילופין לבצע בו שינויים.

היכנסו וצפו! רעיונות מדהימים לעיצוב הסלון עם ספות עור:

הדור הבא של ספות עור

ספות עור מאז ומעולם היו חלק בלתי נפרד מתחום העיצוב אך בשנים האחרונות הן חוזרות לקדמת הבמה. הדור החדש של הספות נחשב עמיד, זול, נוח לתחזוקה ואסתטי יותר והוא מיוצר בהתאמה אישית לצרכי לקוחות במגזר הפרטי והעסקי. אם בעבר נאלצו לקוחות להתפשר על סוג הבד בגלל מגבלות תקציב, הרי שבזכות שיטות ייצור חדשות ניתן לשמור על איכות גבוהה בעלות מפתיעה .

רוב השינויים מבוצעים בצבע של הספה ובמידות. במידה ובוחרים לרכוש ספות עור מתוך תצוגה, יש צורך להתפשר על המידות ועל הגוון כי לא ניתן לבצע שינויים. בכל מקרה אחר מאפשרות חברות הרהיטים הגדולות לבחור ספות מעולות במחירים נוחים וליהנות מהן לאורך זמן.