Press "Enter" to skip to content

בחירה נכונה של שולחן סלון

טיפים לעיצוב עם שולחן סלון

ההחלטה לרכוש ולשדרג שולחן סלון היא רק הצעד הראשון בדרך לאופן שבו כדאי לשלב אותו בחלל הפנים של הבית. קודם כל, כדאי לזכור שיש סוגים שונים של שולחנות ושלא כולם אמורים למלא את אותה פונקציה. אם רוצים ליהנות מהיתרונות של השולחן, צריך לבחור אותו בצורה נכונה ולבדוק מה הוא מציע. כאשר בודקים מה השולחן מציע, מגדילים את הסיכוי לכך שהוא יוכל למלא את הדרישות עבור המשפחה גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

היכנסו וצפו! איך לבחור את השולחן הנכון:

מבחינה דקורטיבית, השלב השני בבחירה נכונה של שולחן סלון כולל בדיקה של האופן שבו כדאי לשלב אותו בחלל הפנים של הבית. בניגוד לרהיטים אחרים שאולי ממלאים פונקציה מסוימת אבל אין להם הרבה נוכחות, שולחן סלון הוא לא רהיט שאפשר להתעלם ממנו. למעשה, את התכונה הזו של השולחן כדאי לנצל על הצד הטוב ביותר ואפשר לעשות זאת בקלות אם בוחרים מראש סגנון עיצוב מובהק.

איזה סגנון עיצוב יתאים לכל שולחן?

הטיפ העיקרי הוא לבחור שולחן סלון לפי סגנון העיצוב המתאים למשפחה. בצד אחד של הספקטרום יש למשל את סגנון העיצוב הכפרי, שעולה בקנה אחד עם הצרכים של בעלי משפחות והורים שמחבבים את השימוש בעץ. מן הצד השני של המתרס יש את הסגנון המודרני, שבו מעדיפים קווי עיצוב אלגנטיים ונקיים ואת השימוש בחומרי מתכת, אלומיניום וזכוכית.

כמו כן, סגנון העיצוב שמתאים לכל שולחן סלון תלוי במידה מסוימת בשאר הרהיטים שיש לידו. כאן ההחלטה היא האם לעצב את כל הסלון סביב השולחן, או לחילופין להתאים אותו לסגנון העיצוב הקיים. בכל מקרה, כדאי לדעת שהמחיר של השולחן משתלם ושלא אמורה להיות בעיה להחליף אותו אחת לתקופה מסוימת.