Press "Enter" to skip to content

ארונות הזזה מעוצבים – פריט עיצובי לכל דבר ועניין

ארונות הזזה מעוצבים, מהווים כיום פריט עיצובי ביתי לכל דבר. בשוק, מוצעים למכירה מגוון אדיר של ארונות הזזה מעוצבים, אשר מאפשרים לכל לקוח למצוא את ארון החלומות שלו. בבתים רבים ברחבי העולם ניתן למצוא ארונות סטנדרטיים, בהם דלת הארון נפתחת כלפי חוץ. מדובר לעיתים קרובות בארונות ברמה גבוהה מאד, איכותיים ומעוצבים. לצד זאת, רכישת ארונות הזזה מעוצבים לבתים פרטיים, צוברת יותר ויותר פופולריות. בעבר, ניתן היה לפגוש בארונות הזזה מעוצבים בעיקר בבתים של בעלי אמצעים ובתי מלון למשל.
למידע  נוסף על ארונות הזזה מעוצבים לחץ כאן.

כיום, גם אנשים המגיעים ממעמד סוציואקונומי ממוצע, יכולים לרכוש לביתם ארונות הזזה מעוצבים. כבר לא מדובר בהשקעה הדורשת הקצאת אלפי שקלים, וניתן למצוא המוני סוגי ארונות הזזה מעוצבים במחירים לכל כיס.

מה גם, שברובן המכריע של הרשתות והחנויות למכירת ריהוט ביתי, ניתן למצוא מספר ארונות הזזה מעוצבים במחירי מבצע משתלמים במיוחד, למשל, ארון הזזה מעוצב שעלותו המקורית הינה 3000 שקלים, עשוי להימכר בפחות מ- 2000 שקלים. המבצעים מופיעים לאורך כל השנה ועשויים להיות משתלמים במיוחד.

ארונות הזזה מעוצבים, מתוכננים בעיקר על פי החלק הפנימי שלהם, ועל פי עיצוב דלת ההזזה. החלק הפנימי, עשוי להכיל מוט תלייה, מגירות ומדפים, כאשר ברוב המקרים באפשרות הלקוח "לשחק" עם חלק זה ולתכנן אותו לפי ריאות עיניו וצרכיו האישיים.

דלת ההזזה, היא לכל הדעות גולת הכותרת של ארונות ההזזה המעוצבים. לפני הכל, חשוב לציין כי דלת ההזזה לרוב תהיה מצוידת במנגנון סגירה שקטה, המהווה שדרוג משמעותי לחיי היומיום. מעבר לכך, הדלת עשויה להיות מעוצבת בשלל עיצובים משתנים – החל מזכוכית אשר עליה מוטבעים ציורים וכלה בדלת המשלבת זכוכית ועץ.