Press "Enter" to skip to content

איפה כדאי לשים ארון הזזה 2 דלתות?

ארון הזזה 2 דלתות מתאפיין בכך שהמידות שלו נוחות. קיימים כמובן ארונות קיר גדולים שבהם יש 2 דלתות בלבד אבל המידות שלהם עדיין ענקיות, אך לרוב מדובר על פתרון אחסון נגיש שיכול להתאים לחדרים שונים בבית. בנוסף, כדאי לשים ארון הזזה 2 דלתות במקום שבו מתכוונים לייצר כמה שיותר פתרונות אחסון אפילו במשרד או בבית עסק מסוים.

הדבר החשוב ביותר הוא למקם את הארון לפי סוג הדלת. בעוד בארון פתיחה רגיל שבו הדלת נעה על ציר קדימה ואחורה צריך למשל לפנות מקום ממש מול המדפים והמגירות, בארון הזזה עם דלתות שנעות על מסילה אין דרישה כזו. לכן, בהרבה מאוד מקרים אנחנו נמצא דגמים נבחרים של ארון הזזה 2 דלתות דווקא בחדרים קטנים.

כך בוחרים ארון מתאים

השאלה המתבקשת היא כיצד בוחרים את הדגם הכי מתאים מבין האפשרויות הקיימות. זו סוגיה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב, משום שבפועל אכן יש דגמים רבים של ארון הזזה 2 דלתות. עם זאת, ניתן מלכתחילה לסנן בין האופציות על פי סוג הדלת, גודל הארון, המידות בחלוקה הפנימית, המחיר או סגנון העיצוב.

עוד אפשרות טובה היא לתכנן ארון הזזה 2 דלתות בהתאמה אישית. זו בדרך כלל תהיה אופציה יקרה יותר לעומת רכישה של ארון מתוך קטלוג קיים, אבל היתרון שלה בא לידי ביטוי בכך שהיא מבטיחה רלוונטיות גם לשנים רבות קדימה. בנוסף, אפשר להשוות בין סוגים שונים של דלתות ולשאוב השראה עוד לפני שמתחילים לתכנן את הדגם הסופי.

לסיכום, השוואה בין סוגים שונים של פתרונות אחסון מבליטה את היתרונות של ארון הזזה 2 דלתות. עם זאת, הוא דורש מחשבה והשקעה.