Press "Enter" to skip to content

מרכזיות במרכז

אין כיום שיחה שלא מקבלת טיפול מול הגורם אליו היא נותבה. זאת ניתן לזקוף לזכות מרכזיות במרכז הארץ, בצפון וגם בדרום. יותר ויותר עסקים השכילו להבין שבלעדי המרכזיות החכמות אין אפשרות להמשיך ולהתקיים. ברור שכל עסק או ארגון רוצה יותר ויותר לקוחות, תשבוחות על טיפול ראוי ויותר הכרה בעולם העסקים. ככל שעסק יהיה תקשורתי יותר, מוביל יותר בתחום הטיפול והשירות ככה הוא יגדל ויתפתח מעל כולם.

יתרונות מרכזיה על פני כל השאר

זה לא סוד שהצלחה של עסק עומדת ביכולת התקשורת שלו עם הסביבה. יתרונותיהן של מרכזיות במרכז או בכל מקום אחר טמון בכמה פעולות בסיסיות עליהן מבוססת התוכנה והן:

  • חיוג בין שלוחות
  • ניתוב שיחות חכם
  • הקלטת שיחות
  • תא דואר קולי
  • הפקת דו"חות
  • זיהוי שיחות
  • אפשרות ניהול שיחה מכל מקום ובכל זמן

רווח עצום לכל עסק

הרשימה הנ"ל היא חלק קטן מהיכולות הרבות של המרכזייה. גם כשהעסק גודל, אין צורך לרכוש ציוד נוסף אלה מבצעים שידרוגים בתוכנה שאינם כרוכים תמיד בתשלום. כשעסק או ארגון מחליטים לעבוד באמצעות מרכזיות במרכז, בצפון ובדרום הארץ הם עושים את ההחלטה הכי נבונה לעסק מבחינה כלכלית מכיוון שהעלות של ההתקנה והעלות החודשית יצטמצמו לפחות בחצי, מה שאומר שלעסק יישאר יותר כסף להשקיע בדברים אחרים.

שירות מסביב לשעון

מרכזיות במרכז הארץ ובכל מקום בעולם מסוגלות לתת שירות מסביב לשעון עבור הלקוחות שלהן ואת זה אנשים מאד מעריכים. כאשר אדם מקבל יחס ולא נשאר מול קו דומם או צלצול תפוס הוא תמיד יעריך את  זה ויספר על כך הלאה, ורק זה בלבד מחזיר את ערך ההוצאה על המרכזייה.

Be First to Comment

כתיבת תגובה