Press "Enter" to skip to content

מעצב גרפי – כיצד לבחור

בחירה של מעצב גרפי עבור העסק היא בחירה משמעותית שיכולה להשפיע על הנראות החיצונית של העסק. מעצב טוב יוכל לבטא את העסק שלכם כראוי מבחינה גרפית וזהו המעצב שתרצו לעבוד איתו.

התאמה בין הבקשה שלכם לניסיון של המעצב

הבקשות שלכם מהמעצב הן מאד ספציפיות מבחינת החומר שתרצו שהוא יעצב לכם. הוא מבחינתכם צריך להיות בעל ניסיון בסוג הבקשה שיש לכם. למשל, אם עוד אין לכם לוגו, תרצו למצוא מעצב גרפי אשר מומחה בעיצוב לוגו, אך אם יש לכם לוגו ועתה אתם אוצים לעצב את האתר שלכם, תצטרכו למצוא מעצב אשר מומחה בעיצוב אתרים.

הקדישו זמן לשיחה הראשונה עם המעצב

השיחה הראשונה שתקיימו עם המעצב יכולה לקבוע אם תעבדו איתו או לא והיא חשובה לא פחות מהניסיון שלו ומתיק העבודות שיש ברשותו. מעצב גרפי חייב להיות קשוב לבקשות שלכם ולהבין את העסק שלכם ומה שאתם רוצים להביע דרך הגרפיקה. מעצב שרק מספר על היכולות שלו ואינו קשוב לבקשות שלכם לא יצליח להעביר את המסר שלכם.

גם המחיר קובע

בבחירה של מעצב גרפי נכנסים שיקולים רבים. אתם צריכים לדעת על אלו קריטריונים להסתכל כאשר אחד הדברים שלא תוכלו להתעלם ממנו הוא המחיר שיגבה מכם המעצב וכאן עליכם לשים לב גם למחיר שהוא גבוה מדי וגם למחיר נמוך. שימו לב, מחיר נמוך מאד של העבודה הגרפית יכול להצביע על חוסר ניסיון של המעצב או להצביע על תנאים שלא בטוח שיתאימו לכם (כמו למשל תוספת גבוהה מאד על כל שינוי או סקיצה). עם זאת, גם מחיר יקר מאד של המעצב לא תמיד יתאים לכם ולכן אתם צריכים להביא את שיקול המחיר בחשבון.

מעצב גרפי

Be First to Comment

כתיבת תגובה