Press "Enter" to skip to content

בריכת שחיה ביתית

הנאה מבריכת שחיה מבלי לצאת מהבית

יציאה לבריכה עם המשפחה היא עניין מסורבל שמצריך התארגנות מסורבלת ולעתים גם תשלום מופקע. אולם, אנשים שיש להם בריכה בבית אינם צריכים להתאמץ כדי ליהנות מבילוי משפחתי בבריכה. בריכת שחיה ביתית היא פתרון מצוין עבור אלו שרוצים לבלות עם משפחתם בתוך הבית, ועבור כאלו שרוצים לשדרג את הגינה שלהם ואת עיצוב ביתם. כיום בריכת שחיה ביתית אינה יקרה כמו בעבר, ולמעשה כל אחד עם גינה או מרפסת מספיק גדולה יכול להתקין אחת בביתו.

יש עולם שלם של בריכות שניתן להתקין

בריכות שחיה ביתיות הן עולם ומלואו. למעשה יש כמה שיטות בנייה שמאפשרות להתקין בריכות בכל מתווה של גינה או של מרפסת, בתנאי שיש מספיק מקום. ניתן להתקין בריכות שחייה מיוחדות הבנויות מרצועות איטום מ-PVC, אשר מותקנות על גבי פאנלי פלדה מגולוונת. בריכות אלו מעניקות מראה יוקרתי ומצד שני הן נבנות בזמן מינימלי ובמחיר משתלם. גם בריכות פיברגלס הינן משתלמות מאוד, וניתן להעניק להן מראה יפה של בריכה מקצועית. עם ברצונכם בבריכת שחיה ביתית עמידה במיוחד שמרגישה ממש כמו בריכה בבית מלון או בקאנטרי קלאב, תוכלו להתקין בריכה מבטון. בריכות בטון הן יקרות יחסית והתקנתן אינה פשוטה אך הן פסגת היוקרה בעולם הבריכות.

התאמת מראה הבריכה לבית

בריכת שחיה ביתית צריכה להתכתב עם העיצוב של כל הבית. קיימת אפשרות בחירה מגוונת מאוד בעולם הבריכות הביתיות מבחינת העיצוב. את החלק הפנימי של הבריכה ניתן לשדרג עם חיפויים מיוחדים ופסיפסים, ואם מדובר בבריכת PVC ניתן למצוא רצועות עם טקסטורות ייחודיות. החלק הסובב את הבריכה יכול להיות עשוי מדק, ריצוף שיש, אבן, בטון ועוד – כל אחד יכול לבחור את העיצוב שמתאים לביתו.