Press "Enter" to skip to content

בוחרים שולחן אוכל נפתח

שולחן אוכל נפתח מתאים להצבה בחללים קטנים או גדולים

שולחן אוכל נפתח מסייע לנו בהתאמת גודל השולחן לכמות הסועדים, כך שבימים רגילים נוכל להשתמש בשולחן קטן ונעים, ובימים בהם אנו מארחים נוכל לפתוח אותו וליהנות משולחן רחב ידיים, סביבו אנשים רבים יכולים לשבת בנוחות. בעוד שישנם שולחנות נפתחים אשר ישרתו אותנו היטב, ישנם כאלה בעלי בעיות שיעיבו על חוויית השימוש. בכדי להימנע מבחירת שולחנות שכאלה, כדאי לדעת מה יש לבחון בטרם אנו בוחרים שולחן אוכל נפתח.

היכנסו וצפו! כיצד לבחור את שולחן האוכל המושלם לבית שלכם:

אז למה כדאי לשים לב כאשר אנו בוחרים שולחן נפתח?

  • שיטת הפתיחה: אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על נוחות השימוש בשולחן אוכל נפתח הינו שיטת הפתיחה. בעוד ישנם שולחנות אשר ניתן למשוך מתוכם את הפלטות בקלות ויעילות, ישנם שולחנות אשר דורשים מאתנו לחבר באופן ידני את פלטות ההרחבה של השולחן, כך שכל פתיחה של השולחן דורשת מאתנו מאמץ מסוים.
  • רגלי השולחן: רגלי השולחן משפיעות על כמות המקומות סביב השולחן, היות וכאשר הינן נמצאות בקצוות השולחן הן תופסות חלק מהמקום, ובמידה והן נמצאות במרכזו ניתן לשבת סביב כל היקפו של השולחן. כאשר אנו בוחרים שולחן אוכל נפתח, חשוב שנבחן את רגליו ונראה כיצד הן משפיעות על מקומות הישיבה כאשר השולחן סגור וכאשר השולחן פתוח.
  • תחתיות טלפון: נקודה אשר רבים לא נוטים לבדוק הינה הימצאות תחתיות טפלון על רגלי השולחן. תחתיות אלו מסייעות לנו בהתמודדות עם כובד השולחן, אשר עלול להיות כבד ביותר, ומאפשרות לנו להזיז אותו בקלות ובנוחות. ללא התחתיות, עלול להיות קשה ביותר להזיז שולחן אוכל נפתח, היות ומשקלו עלול להגיע לכובד רב בשל משקלו של השולחן ובשל משקל הפלטות הנוסף על כך.